FAQ

Veelgestelde vragen Triade Party Rent met alle antwoorden in één muisklik bij de hand.

Het bestellen van partymaterialen is voor u géén dagelijkse bezigheid, Daarom kunnen we ons voorstellen dat u wellicht nog vragen heeft over het bestelproces, de huurmaterialen of een andere vraag wilt stellen. Hieronder enkele veelgestelde vragen, handig per soort.
Komt uw vraag niet voor, neemt u dan telefonisch contact met ons op: (0346) 555 975 of per mail via info@triadepartyrent.nl.

Staat uw vraag er niet tussen, dan passen we “veelgestelde vragen Triade Party Rent” graag aan.

reserveren en bestellen van huurmaterialen
wanneer kan ik een reservering plaatsen
kan ik andere aantallen bestellen dan de besteleenheid
ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe werkt dat
ik begrijp het bestellen en de besteleenheid niet
hoe zien de partygoederen eruit

breuk, manco & huurprijs van de artikelen
hoe komt de huurprijs tot stand
moet ik borg betalen en kan ik betalen per pin
er zijn materialen kwijtgeraakt of kapot gegaan, wat nu
ik ben materialen van mezelf kwijt, wat nu
de tafellakens zijn tijdens het gebruik vies geworden wat nu

het gebruik van de partygoederen
moet ik alle huurmaterialen na gebruik schoonmaken

bezorgen 
neemt Triade Party Rent de lege rolcontainers mee
kan ik een afspraak maken over de bezorgtijden
ik wil de huurmaterialen zelf ophalen en retour brengen is dat mogelijk

overige vragen
welke tafellakens kan ik het beste bestellen
is leveren buiten de openingstijden ook mogelijk

 

ik begrijp het bestellen van de artikelen en de verpakkingseenheid niet.
Op ons bestelformulier besteld u het aantal stuks dat u nodig heeft. Aangezien we werken met hygiënisch voorverpakte artikelen ronden wij dat bij de verwerking van uw contract af op verpakkingseenheden. Dus volle korven, zakjes en bakken.
Stel, u wilt graag 20 messen huren. U vult dan 20 in, bij het aantal stuks in uw digitale winkelwagen. U krijgt 2 zakjes geleverd van 10 stuks messen. U betaald 20 stuks á euro 0,18 per stuk (exclusief 21% btw)

hoe zien de huurmaterialen eruit.
Op onze website staan van nagenoeg alle materialen een foto. Het is ook mogelijk om onze materialen in de showroom te bekijken. Indien u van tevoren belt dan maken we hiervoor een afspraak en hebben we ruimschoots de tijd om alle materialen uit te zoeken.
In overleg is het ook mogelijk om demo’s mee te nemen en thuis of op kantoor een keuze te maken.

hoe komt de huurprijs tot stand.
De prijzen zoals op onze website vermeld, zijn de stuksprijzen per gebruikersdag en exclusief 21% B.T.W en exclusief transportkosten.
Indien u de huurmaterialen bijvoorbeeld nodig heeft op woensdag, dan komen wij deze op dinsdag bezorgen en donderdag retourhalen. U betaalt huur voor één gebruikersdag. Voor iedere volgende gebruikersdag geven wij u een korting op de huurprijs.

welke tafellakens kan ik het beste bestellen.
Een tafellaken en een tafel dienen goed op elkaar te zijn afgestemd, d.w.z. niet te groot, maar zeker niet klein. De tafellakens welke u het beste kunt gebruiken voor onze ronde tafels, haalt u uit onderstaand schema:

tafel doorsnede tafellaken diagonaal overhang tip overhang midden
80 160 x 160  210  65  33
120 160 x 160  210  48  13
180 x 180  245  63  24
 150 180 x 180  245  47  —
203 x 203  277  54  26
 180 203 x 203  277  54  11

Voor tafelmaat van 80 x 200 kiest u het best een laken van 250 x 130 of 270 x 130. Voor een tafel van 80 x 120 is een laken van 160 x 160 de beste keus. De lakens hangen rondom royaal over de tafel heen.

de lakens zijn tijdens gebruik vies geworden of stuk gegaan, wat nu?
Lakens die tijdens het gebruik nat worden, graag drogen om te voorkomen dat “het weer” in de lakens komt. (en dit kan bij broeierig warm weer zeer snel ontstaan) Dit verschijnsel kan er helaas niet door de wasserij worden uitgewassen. Voor tafellakens met overige vlekken die niet door onze wasserij gereinigd kunnen worden berekenen u de mancoprijs van de lakens. Wij berekenen u ook de mancokosten indien er tijdens het gebruik (brand)gaten in de lakens komen.

kan ik een afspraak maken over de bezorgtijden.
We proberen de route zo goed mogelijk aan te laten sluiten op uw wensen en onze planning. Om te informeren hoe laat we komen bezorgen of retourhalen is het mogelijk om de dag voor leveren te bellen tussen 15.30 – 16.30 uur. We kunnen u dan een indicatie geven van de tijden. Het is ook mogelijk dat onze chauffeur u een half uur voor aankomst belt.
Het is niet noodzakelijk dat u zelf thuis bent bij leveren en retourhalen van de materialen. Bezorgen bij de buren of elders de sleutel ophalen & retourbrengen is ook mogelijk.
Als extra service kunnen wij u daags voor het leveren een sms sturen met de inschatting van de bezorgtijden. Geef dan bij de opmerkingen aan: “graag ontvang ik een sms van de bezorgtijden” Deze sms service is “noreply”

moet ik alle materialen na gebruik schoonmaken.
Onze huurprijzen zijn inclusief hygiënisch reinigen na gebruik. Het servies, bestek en glaswerk dienen na gebruik gespoeld en per soort gesorteerd te worden geretourneerd. Tafels, stoelen, koffie- en thee apparatuur, keukenmaterialen dienen schoon te worden geretourneerd. Eventuele schoonmaakkosten worden u achteraf in rekening gebracht.

moet ik een borg voldoen en betalen per pin.
Wij werken niet met een borgregeling. De huurmaterialen dienen per pin te worden betaald bij het leveren van de materialen. Indien u onze huurmaterialen zelf komt halen, vragen wij u een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of ID-kaart) te overleggen. Daar maken wij een kopie van.

er zijn materialen kwijtgeraakt en kapot.
Voor huurmaterialen die zijn gebroken, zoekgeraakt of anderszins niet retour komen in ons magazijn, brengen wij u de vervangingswaarde van de verloren gegane materialen in rekening. Naast de manco kosten (de vervangingswaarde) berekenen wij ook de huurkosten.
Voor goederen die wij kunnen repareren, berekenen wij u de gebruikte onderdelen en ons uurloon voor de reparatie. Wij gaan ervan uit dat de materialen in dezelfde ongeschonden staat, kunnen worden teruggebracht en reparatie onzichtbaar uitgevoerd kan worden. Eén en ander ter beoordeling van Triade Party Rent.

ik ben materialen van mezelf kwijt, wat nu?
Het is heel vervelend indien er bijvoorbeeld servies, glaswerk of tafellinnen waar u erg aan gehecht bent tussen onze materialen is gekomen. Het is voor ons helaas niet mogelijk om deze materialen voor u apart te houden.

ik wil de huurmaterialen zelf halen en retour brengen is dat mogelijk?
Ja, dat is zeker mogelijk, u betaald dan uiteraard géén transportkosten. Bij zelf halen en retourbrengen graag uw legitimatiebewijs te overleggen. De huurmaterialen kunnen wij alleen meegeven indien u betaald per pin of contant.
De huurmaterialen dienen op de afgesproken dag tussen 8.00 en 12.00 uur te worden geretourneerd naar ons magazijn.
Eventueel is ophalen en retourbrengen tussen 7.00 – 8.00 mogelijk, maak hiervoor vooraf s.v.p een telefonische afspraak om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat.

neemt Triade Party Rent alle lege rolcontainers mee.
De rolcontainers, kratten & bakken blijven bij u op locatie achter. Na het gebruik kunt u alle materialen gesorteerd retourneren in de transportbakken & -kratten en op de rolcontainer plaatsen zoals door ons aangeleverd. Op de retourdag komen wij de materialen tussen 8.00 – 17.00 uur retour halen. Zorgt u dat de partygoederen voor ons achter de eerste deur op de begane grond gereed staan.

is leveren buiten de openingstijden ook mogelijk.
Het bezorgen en retourhalen van onze huurmaterialen vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur.
Als verhuurbedrijf van partymaterialen in regio Utrecht begrijpen we dat het niet altijd mogelijk is om onze openingstijden synchroon te laten lopen met de gewenste aflever- en retourtijden. In uitzonderlijke gevallen is leveren & retourhalen buiten onze openingstijden mogelijk. Indien u contact met ons opneemt kunnen we samen uw wensen en onze mogelijkheden bespreken.

Bestellen en reserveren

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe moet dat?

Indien u reeds een bevestiging van uw opdracht via e-mail heeft ontvangen, dan kunt u deze reservering op ieder gewenst moment met de wijzigingen naar ons toezenden. U ontvangt dan spoedig een nieuwe bevestiging van uw opdracht in uw mailbox.

Indien u de bestelling telefonisch wilt bespreken kunt u ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur bellen, dan kunnen we samen de reservering aanpassen en eventuele vragen gelijk beantwoorden en de actuele voorraad van de artikelen checken.

Wat moet ik doen als ik nog niet zeker weet hoeveel mensen er komen?

Om te voorkomen dat onze huurmaterialen niet meer voorradig zijn, adviseren wij u tijdig een reservering te plaatsen. Indien u niet precies weet hoeveel gasten er op uw bijeenkomst komen, kunt u één kalenderweek voor de uitvoerdatum de voorlopige reservering wijzigen, onder voorbehoud dat onze huurmaterialen nog voorradig. Het is voor ons lastig aan te geven welke dagen populair zijn, het is raadzaam om tijdig te reserveren.

Kan ik ook andere hoeveelheden bestellen dan de verpakkingseenheid?

Nee, ons servies, bestek & glaswerk kunt u uitsluitend bestellen per veelvoud van de besteleenheid. Alle materialen zijn hygiënisch verpakt en daarom zijn bijvoorbeeld halve zakjes en halve kratten niet mogelijk. U kunt ook ’n kleine order bij ons plaatsen, wij werken niet met een minimaal orderbedrag.

Jelte van Dijk:

Ik ontving ’s middags een sms met de bezorgtijden voor de volgende dag,
kon ik mijn eigen planning op aanpassen, handig hoor!